Mgr. Gabriela Švecová

Pracovněprávní poradenství | Personalistika | BOZP | GDPR | Ochrana oznamovatelů

Pracovněprávní poradenství a personalistika

Pracovněprávní poradenství a personalistika

  • Poradenství pro firmy i jednotlivce
  • Vytvoření pracovněprávní dokumentace ve vztahu zaměstnanec zaměstnavatel (PS, DPČ, DPP, Informace o obsahu pracovního poměru/dohody, mzdové výměry, dohody o srážkách ze mzdy, dohody o odpovědnosti za svěřené hodnoty, dohody o odpovědnosti za ztrátu svěřených věcí, a další) dle potřeb daného zaměstnavatele
  • Vytvoření vnitřních předpisů zaměstnavatele
  • Školení pro zaměstnavatele i zaměstnance
  • Možnost výkonu funkce externího personalisty
  • Možnost dlouhodobé spolupráce – přednostní řešení problémů, telefonické porady ad hoc, informování o změnách dle novelizací právních předpisů

Pracovněprávní audit

  • Pracovněprávní audit a audit personální agendy celé firmy.
  • Optimalizace stávajících pracovněprávních dokumentů (PS, DPČ, DPP, Informace o obsahu pracovního poměru/dohody, mzdové výměry, dohody o srážkách ze mzdy, dohody o odpovědnosti za svěřené hodnoty, dohody o odpovědnosti za ztrátu svěřených věcí, a další) ve vztahu k nastavení a potřebám daného zaměstnavatele.
  • Interní školení odpovědných zaměstnanců zaměstnavatele.

Zastupování ve správním řízení a řešení pracovněprávních sporů

  • Pomoc při řešení sporů a nestandardních situací (spory vyplývající z pracovního poměru, skončení pracovního poměru a otázka platnosti výpovědi, nároky z pracovních úrazů apod.)
  • Pomoc při kontrolách ze strany státních institucí (zejm. inspekce práce), vypracování námitek, odvolání
  • Rychlé konzultace po telefonu v případě nutnosti řešení nastalých situací
  • V případě nutnosti řešit věc dál před soudem, zajištění převzetí případu zkušeným advokátem

Agentury práce

  • Odborné poradenství v oblasti agenturního zaměstnávání pro agentury i uživatele
  • Pomoc se založením agentury práce – vyřízení administrativních náležitostí, kontakty na možné odpovědné zástupce agentury práce
  • Vytvoření potřebné pracovněprávní dokumentace dle požadavků konkrétního vztahu Agentura – Uživatel (Dohody o dočasném přidělení zaměstnanců (rámcové i dílčí), Pokyny k dočasnému přidělení, Pracovní smlouvy, DPČ)  
  • Zajištění komunikace mezi agenturou a uživatelem tak, aby jejich spolupráce byla oboustranně výhodná
  • Činnost odpovědného zástupce agentury práce

Externí personalista

  • Možnost výkonu pozice externího personalisty ve firmách. Spolupráce v rámci pracovněprávního vztahu i spolupráce na IČO.
  • Ideální řešení pro firmy s méně zaměstnanci, pro začínající firmy či firmy, které chtějí mít jistotu, že je jejich personální agenda spravována na profesionální úrovni.